HIBRIDNI MOTOR |
BENZINSKI MOTOR |
|
---|---|---|
NAČIN RADA | Pogon na benzinski i električni motor | Pogon na benzinski motor |
ŠTO POKREĆE KOTAČE? | Benzinski motor, električni motor ili oba motoa | Benzinski motor |
KAKO SE PUNI BATERIJA? | Baterija se puni u vožnji zahvaljujući benzinskom motoru i regenerativnom kočenju | Baterija se puni u vožnji, ali ne pokreće električni motor |
JE LI VAM POTREBAN BENZIN? | Da | Da |
KAKAV JE OSJEĆAJ ZA UPRAVLJAČEM? | Trenutačna isporuka okretnog momenta i tiša vožnja | Uobičajeni osjećaj vožnje benzinskog motora |
EMISIJE CO2 | Znatno niže emisije⁽²⁾ | Emisijska norma |
KOLIKO VREMENA MOGU VOZITI NA 100 % ELEKTRIČNI POGON? | 67%⁽³⁾ | 0% |
HIBRIDNI MOTOR |
BENZINSKI MOTOR |
|
---|---|---|
NAČIN RADA | Pogon na benzinski i električni motor | Pogon na benzinski motor |
ŠTO POKREĆE KOTAČE? | Benzinski motor, električni motor ili oba motoa | Benzinski motor |
KAKO SE PUNI BATERIJA? | Baterija se puni u vožnji zahvaljujući benzinskom motoru i regenerativnom kočenju | Baterija se puni u vožnji, ali ne pokreće električni motor |
JE LI VAM POTREBAN BENZIN? | Da | Da |
KAKAV JE OSJEĆAJ ZA UPRAVLJAČEM? | Trenutačna isporuka okretnog momenta i tiša vožnja | Uobičajeni osjećaj vožnje benzinskog motora |
EMISIJE CO2 | Znatno niže emisije⁽²⁾ | Emisijska norma |
KOLIKO VREMENA MOGU VOZITI NA 100 % ELEKTRIČNI POGON? | 67%⁽³⁾ | 0% |
HIBRIDNI MOTOR |
BENZINSKI MOTOR |
|
---|---|---|
NAČIN RADA | Pogon na benzinski i električni motor | Pogon na benzinski motor |
ŠTO POKREĆE KOTAČE? | Benzinski motor, električni motor ili oba motoa | Benzinski motor |
KAKO SE PUNI BATERIJA? | Baterija se puni u vožnji zahvaljujući benzinskom motoru i regenerativnom kočenju | Baterija se puni u vožnji, ali ne pokreće električni motor |
JE LI VAM POTREBAN BENZIN? | Da | Da |
KAKAV JE OSJEĆAJ ZA UPRAVLJAČEM? | Trenutačna isporuka okretnog momenta i tiša vožnja | Uobičajeni osjećaj vožnje benzinskog motora |
EMISIJE CO2 | Znatno niže emisije⁽²⁾ | Emisijska norma |
KOLIKO VREMENA MOGU VOZITI NA 100 % ELEKTRIČNI POGON? | 67%⁽³⁾ | 0% |
Papučica e-Pedal Step ekskluzivna je tehnologija marke Nissan. Omogućuje vam da pri brzinama većim od 10 km/h učinkovito ubrzate i usporite samo uz pomoć papučice gasa. Papučica kočnice i dalje vam je na raspolaganju kada želite snažnije zakočiti ili se u potpunosti zaustaviti.
Poduzmite sljedeći korak
PRAVNE NAPOMENE
Prikazane slike i opisi služe samo za upućivanje. U nekim slučajevima ne predstavljaju vozilo namijenjeno hrvatskom tržištu te ne prikazuju određen model, razinu opreme ili posebnu ponudu. Značajke možda neće biti dostupne ili će biti dostupne samo opcijski (uz nadoplatu).
[1] Na temelju usporedbe Nissana Juke N-Connecta 1,0 114 KS DCT i Nissana Juke N-Connecta Hybrid 143 KS. Nissana Juke N-Connecta 1.0 114 KS s benzinskim motorom: Potrošnja goriva (l / 100 km): 6,1 : Emisije CO2 u mješovitom ciklusu vožnje (g/km): 138 -139. Nissan Juke N-Connecta Hybrid 143 KS: Potrošnja goriva u mješovitom ciklusu vožnje (l / 100 km) : 4,8 – 4,9; Emisije CO2 u mješovitom ciklusu vožnje (g/km): 108 - 109. Vozilo je homologirano u skladu s propisima EU-a, odnosno primjenom ispitnog postupka WLTP čiji rezultati više odgovaraju stvarnoj upotrebi. Vrijednosti dobivene ispitnim postupkom NEDC nisu dostupne za ovo vozilo.
[2] Prikazani podaci temelje se na rezultatima internog ispitivanja. Homologacija u tijeku. Stvarne vrijednosti mogu se razlikovati s obzirom na to da njih utječu brojni čimbenici kao što su dodatna oprema, stanje baterije, rad klima-uređaja, održavanje, stil vožnje i drugi čimbenici koji nisu tehničke prirode, kao što su vremenski uvjeti, stvarna ruta itd.
[3] Potrošnja električne energije u gradskoj vožnji, u uvjetima standardne ekološke vožnje
[4] Odnosi se samo na inačice s DCT mjenjačem, ne i na hibride.
[5] Načini rada dostupni su samo u nekim inačicama te utječu na otpor upravljača, odziv papučice gasa i rad klima-uređaja.